Moj račun
Računala Toneri Tinte Pisači Mobiteli i Tableti Audio i video Kućanski aparati Potrošačka elektronika Izbornik
0 0
0
Dostava: Besplatna
Sveukupno: 0,00 €
Pregled košarice
Koji su načini plaćanja?

Pouzećem pri preuzimanju HP ekspresu (otkupninom), plaćanje po ponudi (web shop narudžbi), plaćanje katicama bez kamate: Amex do 12 rata, Diners do 24 rate, Maestro (PBZ) do 12 rata, Maestro (Erste) do 12 rata, MasterCard (Erste) do 12 rata, MasterCard (ZABA) do 12 rata, Visa (PBZ) do 12 rata, Visa (Erste) do 12 rata, Visa (ZABA) do 12 rata.

Možete li me savjetovati oko odabira proizvoda?

Vrlo rado ćemo vas savjetovati prilikom odabira laptopa, tonera, tinti i ostalog asortimana koji nudimo na našoj stranici. Dovoljno je da se telefonski obratite našoj centralnoj službi za korisnike na broj +385 92 1 555 666 ili putem e-maila na adresu [email protected]. Rado ćemo vam odgovoriti na sva vaša pitanja. 

Kako mogu poništiti ili izmijeniti narudžbu?

Izmjene u narudžbi može izvršiti samo naš korisnički servis, stoga ako vam naručene stavke ne odgovaraju, bez odlaganja obratite nam se na našu info liniju +385 92 1 555 666 ili nam pišite na [email protected]. To isto vrijedi i za poništenje narudžbe.

No ako je narudžba već poslana, na nju nije moguće utjecati. U slučaju da neke od proizvoda želite vratiti ili ih želite zamijeniti, kontaktirajte našu korisničku podršku.

Kada će mi biti isporučen paket?

Pakete otpremamo u roku od 24 sata od podnošenja narudžbe. Naši ugovorni prijevoznici garantiraju isporuku vaše narudžbe već sljedeći dan. Međutim, ne možemo jamčiti isporuku u roku od 24 sata tijekom praznika ili velikih rasprodaja.

Pakete isporučujemo u najkraćem mogućem roku, a zatim je odgovornost na prijevoznoj tvrtki za rok u kojem će paket biti dostavljen tijekom praznika s obzirom na opterećenost.

Isporučujete li narudžbe i preko vikenda?

Ne. Dostavna služba vrši isporuku samo radnim danima.

Koje su mogućnosti dostave? Kolika je cijena za troškove dostave?

Dostava se vrši putem dostavne službe GLS I DPD u sve dijelove Hrvatske, uključujući i otoke. Standardna cijena dostave unutar cijele Hrvatske je 5 Eura. 

Gdje mogu pratiti svoju pošiljku?

Nakon slanja pošiljke s našeg skladišta dobit ćete informativni e-mail s brojem pošiljke. Zatim možete pratiti stanje svoje pošiljke izravno na web-stranici dostavne službe.

Kurir mi je donio vidno oštećen paket. Što mogu poduzeti u vezi toga?

Ako vam kurir donese oštećen paket, preporučujemo da ga ne preuzimate. Prilikom preuzimanja pošiljke, Kupac je dužan provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci (otvoren, poderan, nagnječen, mokar paket) i odmah ih reklamirati dostavnom radniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Prijevoznik će nas obavijestiti o oštećenju, a mi ćemo vam zatim ponovno poslati paket.

Moja narudžba sadrži neispravan proizvod, proizvod nedostaje ili se u njoj nalazi proizvod koji nisam naručio/la. Što trebam učiniti?

Ako imate bilo kakvih problema s vašom narudžbom (oštećena roba, nedostaje proizvod, poslana je kriva roba), ne oklijevajte kontaktirati našu korisničku službu što je prije moguće. Pošaljite nam svoj zahtjev na e-mail [email protected] s priloženim fotografijama paketa i njegovim sadržajem ili nazovite našu info liniju na +385 92 1 555 666. Obradit ćemo vaš zahtjev tijekom radnih dana.

Želim zamijeniti kupljenu robu. Što trebam napraviti?

Ako vam iz bilo kojeg razloga proizvod ne odgovara, rado ćemo vam ga zamijeniti u roku od 14 kalendarskih dana, sukladno postupku za zamjenu. Nazovite našu info liniju na +385 92 1 555 666 ili nas o tome obavijestite putem maila [email protected]
 

Moram li se obvezno registrirati ako želim kupovati u Euro Toner trgovini?

Nije se potrebno registrirati. Dovoljno je ispuniti formular za naručivanje. No, prednost je ako imate registrirani račun jer pomoću njega možete pratiti stanje vaše narudžbe te možete dobiti i ostale prednosti našeg programa vjernosti.

Gdje mogu saznati stanje moje narudžbe?

Svoju narudžbu možete pratiti nakon prijave putem vašeg računa na web-stranici Euro Toner. Ako nemate otvoreni račun, možete kontaktirati našu korisničku podršku, koja će vam će vam dati podatke o vašoj narudžbi.

Može li se proizvod naručiti i telefonski?

Ako vam ne uspijeva napraviti narudžbu na web-stranici eurotoner.hr , nazovite broj +385 92 1 555 666 i rado ćemo vam putem telefona pomoći s naručivanjem proizvoda.

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje? Kontaktirajte nas! [email protected] 092 1 555 666
Budi u toku s novim proizvodima i popustima!

Prijavi se i budi u toku s novim proizvodima, popustima i ponudama Eurotonera!

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti .

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Facebook messenger (like page)
Facebook gumb share
Live chat
Sendgrid
Zopim chat
Google+

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel