Pouzećem pri preuzimanju HP ekspresu (otkupninom), plaćanje po ponudi (web shop narudžbi), plaćanje katicama bez kamate: Amex do 12 rata, Diners do 24 rate, Maestro (PBZ) do 12 rata, Maestro (Erste) do 12 rata, MasterCard (Erste) do 12 rata, MasterCard (ZABA) do 12 rata, Visa (PBZ) do 12 rata, Visa (Erste) do 12 rata, Visa (ZABA) do 12 rata.
Vrlo rado ćemo vas savjetovati prilikom odabira laptopa, tonera, tinti i ostalog asortimana koji nudimo na našoj stranici. Dovoljno je da se telefonski obratite našoj centralnoj službi za korisnike na broj +385 92 1 555 666 ili putem e-maila na adresu [email protected]. Rado ćemo vam odgovoriti na sva vaša pitanja.
Izmjene u narudžbi može izvršiti samo naš korisnički servis, stoga ako vam naručene stavke ne odgovaraju, bez odlaganja obratite nam se na našu info liniju +385 92 1 555 666 ili nam pišite na [email protected]. To isto vrijedi i za poništenje narudžbe.
No ako je narudžba već poslana, na nju nije moguće utjecati. U slučaju da neke od proizvoda želite vratiti ili ih želite zamijeniti, kontaktirajte našu korisničku podršku.
Pakete otpremamo u roku od 24 sata od podnošenja narudžbe. Naši ugovorni prijevoznici garantiraju isporuku vaše narudžbe već sljedeći dan. Međutim, ne možemo jamčiti isporuku u roku od 24 sata tijekom praznika ili velikih rasprodaja.
Pakete isporučujemo u najkraćem mogućem roku, a zatim je odgovornost na prijevoznoj tvrtki za rok u kojem će paket biti dostavljen tijekom praznika s obzirom na opterećenost.
Ne. Dostavna služba vrši isporuku samo radnim danima.
Dostava se vrši putem dostavne službe GLS I DPD u sve dijelove Hrvatske, uključujući i otoke. Standardna cijena dostave unutar cijele Hrvatske je 5 Eura.
Nakon slanja pošiljke s našeg skladišta dobit ćete informativni e-mail s brojem pošiljke. Zatim možete pratiti stanje svoje pošiljke izravno na web-stranici dostavne službe.
Ako vam kurir donese oštećen paket, preporučujemo da ga ne preuzimate. Prilikom preuzimanja pošiljke, Kupac je dužan provjeriti postoje li eventualno vidljiva vanjska oštećenja na pošiljci (otvoren, poderan, nagnječen, mokar paket) i odmah ih reklamirati dostavnom radniku, te odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Prijevoznik će nas obavijestiti o oštećenju, a mi ćemo vam zatim ponovno poslati paket.
Ako imate bilo kakvih problema s vašom narudžbom (oštećena roba, nedostaje proizvod, poslana je kriva roba), ne oklijevajte kontaktirati našu korisničku službu što je prije moguće. Pošaljite nam svoj zahtjev na e-mail [email protected] s priloženim fotografijama paketa i njegovim sadržajem ili nazovite našu info liniju na +385 92 1 555 666. Obradit ćemo vaš zahtjev tijekom radnih dana.
Ako vam iz bilo kojeg razloga proizvod ne odgovara, rado ćemo vam ga zamijeniti u roku od 14 kalendarskih dana, sukladno postupku za zamjenu. Nazovite našu info liniju na +385 92 1 555 666 ili nas o tome obavijestite putem maila [email protected]
Nije se potrebno registrirati. Dovoljno je ispuniti formular za naručivanje. No, prednost je ako imate registrirani račun jer pomoću njega možete pratiti stanje vaše narudžbe te možete dobiti i ostale prednosti našeg programa vjernosti.
Svoju narudžbu možete pratiti nakon prijave putem vašeg računa na web-stranici Euro Toner. Ako nemate otvoreni račun, možete kontaktirati našu korisničku podršku, koja će vam će vam dati podatke o vašoj narudžbi.
Ako vam ne uspijeva napraviti narudžbu na web-stranici eurotoner.hr , nazovite broj +385 92 1 555 666 i rado ćemo vam putem telefona pomoći s naručivanjem proizvoda.